(Til og for alle der holder af gamle veteraner)

Motor og traktorklubben Jylland er en klub der søger at fremme interessen blandt alle aldersgrupper, for bevarelse af entreprenørmaskiner, traktorer og stationære motorer samt redskaber til disse.

Klubben blev grundlagt i 1990 og har ca. 2100 medlemmer fra hele Danmark og også nogle stykker fra andre lande.

Hvert år afholdes en lang række arrangementer fordelt over hele Jylland.

Klubbens store træf afholdes altid den første weekend i juni på en stor plads i Kongensbro.

Der ud over afholdes flere andre arrangementer. Se mere i aktivitetskalenderen.

Klubbens blad udkommer 6 gange om året med artikler om diverse tekniske og historiske ting, og også med reportager fra de afholdte arrangementer og omtale om arrangementer der bliver afholdt i nærmeste fremtid. Bladet er selvfølgelig også et sted hvor man gratis kan købe og sælge ting og sager, og man kan finde personer der måske ved lige det man står og har brug for at vide.

Det årlige kontingent for at være medlem af klubben er 350 kr. Familie 525 kr. Udlandet 550 kr.

Som nyt medlem får du altid blade bagud, melder du dig ind inden den 1. juli, får du numrene 1 til 3, melder du dig ind efter den 1. juli, får du numrene 4 til 6. Meder du dig ind efter den 1. juli, og ønsker du alle årets numre, betaler du 350,- kr.

Skulle du have lyst til at blive medlem af klubben, kan du melde dig ind HER.

Regionsoversigt for MTKJ

REGION VENDSYSSEL

Erik Rasmussen (430)

Søholtvej 45